Integrationsförvaltning

 
 
 

Integrationsförvaltning

Det är ingen slump att vi gång på gång får förtroendet att förvalta och vidareutveckla företags verksamhetskritiska integrationslösningar. Vi har nämligen den bästa marknadsföringen man kan tänka sig, nämligen att våra befintliga kunder rekommenderar oss som leverantör till andra företag. Det tycker vi är en kvalitetsstämpel som vi är väldigt stolta över.

Vi har förståelse för hur viktigt det är för er att integrationerna mellan era system fungerar smärtfritt 24/7 och har ett upplägg som passar både stora, små, offentliga eller privata bolag, oavsett bransch.

Kazoku erbjuder en heltäckande support- och förvaltningslösning för din integrationsplattform, oavsett om du har dina integrationer on-premise, i molnet eller en hybridlösning. Vi förstår vikten av personlig kontakt och sätter din framgång i centrum och inkluderar en rad tjänster i vårt förvaltningserbjudande som garanterar en sömlös och smidig integrationsupplevelse.


Incidenthantering

Vår helpdesk agerar som din första, andra eller tredje supportfunktion beroende på era behov. Vi analyserar och löser incidenter enligt överenskomna SLA:er och är alltid redo att agera när ni behöver oss.

Problemhantering

Vi tar det ett steg längre och granskar incidenter som uppstår, initierar förbättringsförslag och hanterar ärenden i samarbete med er interna organisation.

Releasehantering

Med noggranna kvalitetskontroller och automatiserade driftsättningar garanterar vi en snabb och högkvalitativ releasehantering.

Health Checks

För att säkerställa en effektiv och robust integrationsinfrastruktur gör vi veckovisa health checks på er integrationsinfrastruktur, on-premise eller i molnet. Vi har brottats med några av världens största och mest komplexa BizTalk och Azure-implementationer, men även mindre plattformar behöver ofta lite extra kärlek för att prestera på topp över tid.